[grnog] Latest DDoS attacks

Spyros Kakaroukas s.kakaroukas at connecticore.com
Wed Feb 24 16:37:52 CET 2016

Συμφωνώ ότι, δυστυχώς, η αποτελεσματικότητα του BCP-38 φαίνεται όσο ο ρυθμός υιοθέτησής του τείνει προς το 100%. Ακόμα κι αν αγνοήσουμε τις τεχνικές δυσκολίες που σε αρκετές περιπτώσεις είναι πραγματικές, όσο υπάρχουν οργανισμοί που έχουν έσοδα ακριβώς επειδή δεν το εφαρμόζουν, φοβάμαι ότι θα είναι αναποτελεσματικό σα μέτρο.

For the record απλά, κι εμείς το εφαρμόζουμε.

My thoughts and words are my own.

Kind Regards,

Spyros

Το πρόβλημα είναι ότι η υλοποίηση BCP-38 παντού είναι wishful thinking οπότε νομίζω ότι πρακτικό νόημα έχει μόνο τι mitigation δυνατότητες έχουμε στα χέρια μας και τι εφαρμόζει ο καθένας.
Είναι ένα καλό θέμα για ένα BoF στο ερχόμενο meeting. Το καλύτερο θα ήταν να είχαμε και καμιά σχετική παρουσίαση.

Κώστας

PS: Ναι, σαν ΟΤΕ είμαστε good Internet citizens, εφαρμόζουμε BCP-38.

--
Kostas Zorbadelos	http://gr.linkedin.com/in/kzorba